Rēķins un maksājumi


Kā es varu saņemt LMT rēķinu?
  • Visērtāk LMT rēķinus saņemt pašapkalpošanās vietnē Mans LMT. Aplūkot rēķinu un veikt tā samaksu var, autorizējoties ar Smart-ID, eParakstu vai internetbanku.
    Rēķinu iespējams aplūkot un samaksāt arī Mans LMT lietotnē, autorizējoties ar internetbanku.
  • Informāciju par rēķinu (rēķina numurs, summa, samaksas termiņš) vari saņemt arī savā e-pastā, piesakoties Mans LMT vai jebkurā LMT klientu centrā. Ja vēlies šo informāciju saņemt īsziņas veidā, piesakies Mans LMT sadaļā Saziņa ar LMT, autorizējoties ar Smart-ID, eParakstu vai internetbanku, vai jebkurā LMT klientu centrā.
  • Rēķina piegāde pa pastu ir maksas pakalpojums – 1.96 €/mēn.
    Aicinām atteikties no papīra rēķina jau tagad un turpmāk saņemt rēķinu internetvietnē Mans LMT! 
    Atteikties no papīra rēķina vari Mans LMT sadaļā Saziņa ar LMT, autorizējoties ar Smart-ID, eParakstu vai internetbanku, vai jebkurā LMT klientu centrā.
Kā varu noskaidrot šajā mēnesī iztērēto summu?
Ir vairāki veidi, kā noskaidrot iztērēto summu (par savu numuru).

  • Jebkurā diennakts laikā Mans LMT sadaļā Rēķini –> Aktuālā informācija.
    Ja Mans LMT lietosi pirmo reizi vai aizmirsusies parole, nosūti no sava telefona īsziņu P uz numuru 1640 un saņem paroli atbildes īsziņā.
  • Piezvanot pa LMT bezmaksas informatīvo tālruni 8076 8076 un izpildot automātiskā atbildētāja norādījumus.
    Ja nav jāveic valodas izvēle, vispirms nospied 1 (informācija par rēķinu) un vēlreiz 1 (informācija par tekošo rēķinu). Tu uzzināsi rēķina summu, kas aprēķināta no mēneša 1. datuma līdz konkrētajam brīdim, kad veic šo zvanu. Lūdzu, atceries, ka šī iespēja nav pieejama, atrodoties ārvalstīs.
  • Nosūtot īsziņu i uz numuru 29319999.
    Atbildes īsziņā saņemsi informāciju par sarunu un īsziņu skaitu, interneta apjomu un rēķina summu, kas aprēķināta par laika periodu, par kuru vēl nav izveidots rēķins. Šajā summā netiek iekļautas tarifu plāna un pakalpojumu mēneša maksas.
Kādas ir Mans LMT rēķina priekšrocības un iespējas?
  • Ērta un ātra piekļuve pēdējiem trim rēķiniem internetvietnē Mans LMT no jebkuras ierīces jebkurā laikā un vietā, kur vien pieejams internets.
  • Ērta un vienkārša rēķina samaksa. Turklāt, veicot samaksu Mans LMT, maksājumu saņemam uzreiz un papildus informēt par to nav nepieciešams.
  • Rēķinu iespējams atvērt, saglabāt un izdrukāt jebkurā laikā.
  • Rēķinu nevar nozaudēt, un tas nav pieejams nepiederošām personām.

Atceries! Iespēja aplūkot rēķinu un veikt tā samaksu var, autorizējoties Mans LMT ar Smart-ID, eParakstu vai internetbanku, savukārt lietotnē šīs iespējas pieejamas ar internetbankas autorizāciju.
Kā varu norādīt vai nomainīt LMT rēķina saņemšanas e-pasta adresi?
  • Rēķina saņemšanas e-pasta adresi vari norādīt un arī nomainīt, autorizējoties Mans LMT ar Smart-ID, eParakstu vai internetbanku un norādot e-pasta adresi sadaļā Profils – Kontaktinformācija – Rēķina saņemšanas informācija.
  • Jebkurā LMT klientu centrā.
Kas jāņem vērā, ja vēlos LMT rēķinu saņemt arī pa pastu?
Ikvienam LMT klientam ir šāda iespēja – saņemt ikmēneša rēķinu pa pastu, tas maksā € 1.96 (ar PVN) mēnesī. Taču mēs nevaram uzņemties atbildību par tā nogādāšanu Tavās rokās. Tādēļ iesakām izvēlēties rēķinu saņemt elektroniski – Mans LMT un/vai savā e-pastā. Tas ir ne vien ērtāk un ātrāk, bet arī videi draudzīgāk!

Lai saņemtu rēķinu e-pastā, autorizējies Mans LMT ar internetbanku, eParakstu vai Smart-ID un norādi e-pasta adresi sadaļā Profils – Kontaktinformācija – Rēķina saņemšanas informācija.
Kā rīkoties, ja vēlos saņemt atkārtotu LMT rēķinu?
Pēdējo triju mēnešu rēķini ir pieejami Mans LMT sadaļā Rēķini, savukārt, ja atkārtoti nepieciešams rēķins par senāku periodu, lūdzu, nosūti pieteikumu Mans LMT sadaļā Saziņa ar LMT. Minētās iespējas pieejamas, autorizējoties ar Smart-ID, eParakstu vai internetbanku.
Kā varu saņemt pagājušā gada LMT rēķinus?
Pēdējo 18 mēnešu rēķini ir pieejami Mans LMT sadaļā "Rēķini", autorizējoties ar Smart-ID, eParakstu vai internetbanku.
Kā rīkoties, ja nevaru aplūkot LMT rēķinu Mans LMT?
Aplūkot rēķinu un veikt tā samaksu var, autorizējoties Mans LMT ar Smart-ID, eParakstu vai internetbanku.
Kā rīkoties, ja nevaru aplūkot LMT rēķinu Mans LMT lietotnē?
Aplūkot rēķinu un veikt tā samaksu var, autorizējoties Mans LMT lietotnē ar savu internetbanku.
Kā rīkoties, ja vēlos, lai rēķinā būtu iekļauts mans personas kods?

Lai rēķinā būtu iekļauts tavs personas kods, ir trīs iespējas, kā to realizēt. 

  • Aktivizē šo iespēju Mans LMT sadaļā Rēķini, autorizējoties ar Smart-ID, eParakstu vai internetbanku.
  • Raksti e-pastu no savas rēķina saņemšanas e-pasta adreses uz info@lmt.lv, papildus norādot arī savu LMT klienta numuru, vai zvani 80768076.
  • Dodies uz tuvāko LMT klientu centru.
Kas vēl jāzina par LMT rēķinu?
LMT rēķinu elektroniskā apliecināšana (autorizācija)
Rēķina veidošanas procesā LMT izmanto visaugstākās drošības pakāpes iekšējās kontroles un lietotāju autentifikācijas un autorizācijas procesus, kas nodrošina sagatavotā rēķina datu integritāti un atbilstību LMT noteiktajām maksām, tarifiem un to piemērošanas principiem. Rēķina veidošanas brīdī LMT tehniskās sistēmas nodrošina rēķina elektronisko apliecināšanu (autorizāciju), aizstājot atbildīgo personu parakstus ar atbilstošu norādi, kas tiek vienādi attēlota gan uz rēķina elektroniskā formā, gan uz papīra formas rēķina. Tādēļ LMT rēķins elektroniskā formā ir identisks papīra formas rēķinam.

Saskaņā ar Elektronisko sakaru likumu elektronisko sakaru pakalpojumu līgumam ir rakstveida forma. Tādēļ LMT Pakalpojumu līgumā norādītajā informācijā par rēķina saņemšanas adresi var veikt izmaiņas, iesniedzot rakstveida iesniegumu. Atbilstoši mans.lmt.lv noteikumiem "Lietotāja apstiprināts elektroniskais dokuments ir uzskatāms par Lietotāja pašrocīgi parakstītu rakstveida dokumentu Civillikuma izpratnē." Līdz ar to jebkurš klienta veiktais apstiprinājums mans.lmt.lv atbilstoši Elektronisko dokumentu likumam ir pielīdzināmas pašrocīgi parakstītam (rakstveida) dokumentam. Tādēļ, piesakoties rēķina saņemšanai elektroniskā formā mans.lmt.lv, tiek izpildīta likuma „Par grāmatvedību” prasība attiecībā uz savstarpējas vienošanās nepieciešamību par attaisnojuma dokumentu apmaiņu elektroniskā veidā un elektroniskās apliecināšanas (autorizācijas) kārtību. 

LMT Pakalpojuma līguma noteikumi paredz, ka "Pakalpojumu lietošanas noteikumos un aprakstos un citos Līgumā noteiktajos gadījumos un kārtībā Abonents var dot rīkojumu pieslēgt vai atslēgt kādu Pakalpojumu, izmantojot LMT pieslēguma numuru, e-pastu vai citus elektronisko sakaru līdzekļus. Šāds Abonenta rīkojums ir līdzvērtīgs rakstiskam Abonenta iesniegumam." Šajos noteikumos arī noteikts, ka "LMT ir tiesības, izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus, nosūtīt informāciju uz Abonenta pieslēguma numuru vai adresi. Šādi nosūtītā informācija ir saistoša Abonentam un ir pielīdzināma rakstiski nosūtītai informācijai.

Šis pakalpojuma apraksts saskaņā ar LMT Pakalpojumu līguma noteikumiem ir uzskatāms par neatņemamu rakstiski noslēgtā LMT Pakalpojumu līguma sastāvdaļu. Tādēļ pakalpojuma aprakstu Abonents nepieciešamības gadījumā var izdrukāt un pievienot LMT Pakalpojumu līgumam kā savstarpējo saistību apliecinošu dokumentu.

Pievērs uzmanību!
Ārvalstīs izmantotie pakalpojumi LMT rēķinā var tikt atspoguļoti ar mēneša nokavēšanos – tiklīdz par tiem ir saņemta informācija no ārvalstu operatora.
Kā es varu pārvaldīt kāda cita klienta rēķinus?

Šādu iespēju nodrošina tikai pilnvarojums. Šeit pieejama plašāka informācija par pilnvarošanas iespējām

* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!