Jaunajam abonentam (uzņēmuma pārstāvim) jāierodas personīgi jebkurā
LMT klientu centrā, līdzi ņemot uzņēmuma reģistrācijas apliecību, iesniegumu no iepriekšējā īpašnieka par numura pārreģistrāciju, kā arī pilnvaru, ja pārstāvim nav paraksta tiesību. Pievērs uzmanību, ka visiem iepriekšējā īpašnieka rēķiniem jābūt pilnībā samaksātiem.
Iesniegumu par numura pārreģistrāciju iepriekšējais numura īpašnieks var atsūtīt arī ieskenētā veidā pa e-pastu info@lmt.lv, faksu 67773707 vai ienest jebkurā LMT klientu centrā. Iesniegumā jānorāda, ar kuru datumu veikt abonenta maiņu, un ko mums darīt, ja jaunais abonents neatnāk pārreģistrēt numuru, – atslēgt iespēju veikt zvanus vai anulēt numuru. Ja numuram ir
Mans komplekts saistības, iesniegumā var norādīt, ka saistības pārņem tā jaunais īpašnieks, šajā gadījumā, uzņēmums.