Tas ir atkarīgs no tā, kā autorizējies Mans LMT vidē. Iespējami divi varianti.
Autorizācija ar Smart-ID kvalificēto versiju, eParakstu vai internetbankuŠādā gadījumā Tu vari apskatīt informāciju par visiem pieslēgumiem, kas reģistrēti uz Tava vārda. Tev ir pieejami pēdējie rēķini, Tu vari mainīt rēķinu saņemšanas e-pasta adresi, aplūkot informāciju par iegādātajām iekārtām (Nomaksas, Atvērtais, Iespēju līgums), apskatīt un administrēt (pieslēgt, atslēgt, mainīt parametrus) atsevišķus LMT pakalpojumus un mainīt tarifu plānu jebkuram numuram, kas reģistrēts uz Tava vārda.
Autorizācija ar pieslēguma numuruŠādā gadījumā Tu vari apskatīt informāciju tikai par savu pieslēguma numuru – tarifu plānu, pieslēgtos pakalpojumus, kā arī savu provizorisko rēķinu. Tu vari sekot līdzi nosūtīto īsziņu skaitam, norunātajām minūtēm un izmantotajam interneta apjomam, kā arī summai, kas sakrājusies kopš pēdējā saņemtā rēķina. Tāpat Tu vari savam numuram pieslēgt un administrēt atsevišķus pakalpojumus.