Kā kļūt par LMT klientu


Kādi dokumenti nepieciešami, lai kļūtu par LMT klientu?
Neatkarīgi no tā, vai kļūsti par mūsu klientu LMT e-veikalā, klientu centrā, dīleru tirdzniecības vietā vai tiekoties ar konsultantu ārpus tirdzniecības vietas, būs jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase, personas apliecība).
Normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos klientu konsultants var lūgt atļauju nokopēt šo dokumentu un rakstiski apliecināt, ka tas ir paredzēts iesniegšanai LMT. Mums ir svarīgi pārbaudīt un identificēt klientu, lai izslēgtu jebkādu krāpniecības iespēju un nepieļautu konfidenciālas informācijas nesankcionētas noplūšanas risku.

Informācija par klientu tiks uzkrāta un apstrādāta tikai darījuma izpildes nodrošināšanai. Tomēr, ja nevēlies, lai Tavs personu apliecinošais dokuments tiktu kopēts, informē par to klientu konsultantu. Mūsu pārstāvis Tev palīdzēs pašrocīgi aizpildīt iesniegumu ar Taviem personas datiem pakalpojumu nodrošināšanai.

Atceries!
Tev vienmēr ir tiesības pieprasīt LMT savu datu precizēšanu, izlabošanu, kā arī atteikties atļaut kopēt dokumentus. LMT klientu konsultanti vienmēr izskaidros jebkuru jautājumu, kas radīsies saistībā ar personas datu apstrādi.

Lai nodrošinātu iespējami plašākas pakalpojumu sniegšanas iespējas, uzsākot sadarbību un sadarbības laikā LMT vērtē klienta maksātspēju, maksāšanas disciplīnu un citus kritērijus. Rūpējoties par klienta spēju pildīt saistības ilgtermiņā, sadarbību ar klientu vienmēr izvērtējam individuāli, un jebkādi ierobežojumi var tikt veikti tikai pēc objektīva un samērīga risku izvērtējuma. Sīkāk par personas datu aspektiem lūdzam skatīt LMT Privātuma politikā.
Kas ir numura saglabāšana?
Numura saglabāšana ir iespēja, nemainot mobilā tālruņa numuru, pārnākt no cita sakaru operatora pie LMT.

Kādēļ saglabāt savu numuru?
Tas ļauj nezaudēt kontaktus ar tuvajiem cilvēkiem un aiztaupa izskaidrošanu sadarbības partneriem, kas īsti viņiem piezvanījis. Tev nebūs jāizsūta paziņojumi, ka tagad esi sazvanāms uz citu numuru. Atceries, ka daudzi cilvēki neatbild uz nepazīstamu numuru zvaniem!
Vai es varu kļūt par LMT klientu, nemainot numuru?
Protams, mēs Tevi gaidām! Tikai atceries, ka Tavam numuram jābūt aktīvam, un līgums ar iepriekšējo operatoru tiks lauzts automātiski.
Vai es varu pārnākt pie LMT arī ar savu fiksētā telefona numuru?
Jā. LMT piedāvā gan mobilo, gan fiksēto sakaru tīkla pakalpojumus. 

Kā es varu kļūt LMT klients, nemainot savu numuru?
Tas ir pavisam vienkārši – aizpildi pieteikumu elektroniski sadaļā Nāc pie LMT! LMT pakalpojumu līgumu un SIM karti piegādāsim ar kurjeru bez maksas.
Protams, Tu vari ienākt arī jebkurā LMT klientu centrā – šādā gadījumā noslēgt līgumu un saņemt SIM karti varēsi uzreiz.
Ja iepriekš lietoji cita operatora priekšapmaksas sarunu karti, pārejas pieteikumā būs jānorāda arī esošās SIM kartes sērijas numurs, kas redzams uz SIM kartes.
Ja iepriekš izmantoji cita operatora pastāvīgo pieslēgumu un pēc pārejas uz LMT numuram būs cits īpašnieks, nepieciešams Tavs iesniegums brīvā formā. Iesniegumā norādi, ka vēlies sava numura pārreģistrāciju uz LMT un turpmāk to izmantos cita persona. Neaizmirsti norādīt arī jaunā īpašnieka vārdu, uzvārdu un personas kodu. Parakstītu iesniegumu atsūti mums pa faksu 67773156 vai e-pastu 156@lmt.lv.
Vēlos pārnākt pie LMT – kādas formalitātes būs nepieciešamas?
Pēcapmaksas pieslēguma lietotājam nepieciešams tikai iesniegums.
Priekšapmaksas karšu lietotājam LMT darbiniekam būs jāuzrāda SIM karte un pārejas pieteikumā jānorāda arī SIM kartes sērijas numurs (redzams uz SIM kartes).
Cik ātri notiek pāreja pie LMT?
Saskaņā ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas Numura saglabāšanas pakalpojuma noteikumiem mobilais pieslēguma numurs tiek aktivizēts vienas darbdienas laikā, fiksētais pieslēguma numurs – 10 darbdienu laikā no līguma spēkā stāšanās brīža.
Vai es varu izvēlēties brīdi, kad notiks numura pāreja?
Tu vari izvēlēties pieteikuma iesniegšanas dienu. Kad būsim saņēmuši Tavu pieteikumu, vairs nebūs iespējams ietekmēt, cikos notiks pāreja.

Kādas ir numura saglabāšanas izmaksas?
Pārnākšana pie LMT ir BEZ MAKSAS! Ja pieteiksies internetā, arī jauno SIM karti Tev nogādāsim bez maksas!
Vai man var atteikt numura saglabāšanas iespēju?
Tas ir iespējams, ja Tev ir lieli parādi par mobilajiem sakariem vai iekārtām. Mobilo sakaru operators var atteikt numura saglabāšanas iespēju līdz brīdim, kamēr saistības tiek nokārtotas.

Vai es varu saglabāt savu numuru pie citas valsts operatora?
Nē, numura saglabāšana iespējama tikai valsts robežās.

Vai numura saglabāšana iespējama bez manas piekrišanas?
Tas nav iespējams. Lai pārietu pie cita operatora, nepieciešama klienta identifikācija un paraksts.

Kā rīkoties, ja vēlos atslēgt kādu pakalpojumu vai pārtraukt līgumattiecības ar LMT?
LMT pakalpojumus var administrēt (pieslēgt/atslēgt) dažādi. Izvēlies ērtāko veidu!
  • Mans LMT
  • Telefoniski, zvanot pa diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80768076
  • Sūti iesniegumu uz info@lmt.lv vai risini jautājumu jebkurā LMT klientu centrā
Anulēt līgumu iespējams, atsūtot parakstītu un ieskenētu iesniegumu uz info@lmt.lv vai iesniedzot to klātienē jebkurā LMT klientu centrā.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!