Kādi dokumenti nepieciešami, lai kļūtu par LMT klientu?
Neatkarīgi no tā, vai kļūsti par mūsu klientu LMT e-veikalā, klientu centrā, dīleru tirdzniecības vietā vai tiekoties ar konsultantu ārpus tirdzniecības vietas, būs jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase, personas apliecība). Normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos klientu konsultants var lūgt atļauju nokopēt šo dokumentu un rakstiski apliecināt, ka tas ir paredzēts iesniegšanai LMT. Mums ir svarīgi pārbaudīt un identificēt klientu, lai izslēgtu jebkādu krāpniecības iespēju un nepieļautu konfidenciālas informācijas nesankcionētas noplūšanas risku.
Informācija par klientu tiks uzkrāta un apstrādāta tikai darījuma izpildes nodrošināšanai. Tomēr, ja nevēlies, lai Tavs personu apliecinošais dokuments tiktu kopēts, informē par to klientu konsultantu. Mūsu pārstāvis Tev palīdzēs pašrocīgi aizpildīt iesniegumu ar Taviem personas datiem pakalpojumu nodrošināšanai.
Atceries! Tev vienmēr ir tiesības pieprasīt LMT savu datu precizēšanu, izlabošanu, kā arī atteikties atļaut kopēt dokumentus. LMT klientu konsultanti vienmēr izskaidros jebkuru jautājumu, kas radīsies saistībā ar personas datu apstrādi.
Lai nodrošinātu iespējami plašākas pakalpojumu sniegšanas iespējas, uzsākot sadarbību un sadarbības laikā LMT vērtē klienta maksātspēju, maksāšanas disciplīnu un citus kritērijus. Rūpējoties par klienta spēju pildīt saistības ilgtermiņā, sadarbību ar klientu vienmēr izvērtējam individuāli, un jebkādi ierobežojumi var tikt veikti tikai pēc objektīva un samērīga risku izvērtējuma. Sīkāk par personas datu aspektiem lūdzam skatīt LMT Privātuma politikā.
Tas ļauj nezaudēt kontaktus ar tuvajiem cilvēkiem un aiztaupa izskaidrošanu sadarbības partneriem, kas īsti viņiem piezvanījis. Tev nebūs jāizsūta paziņojumi, ka tagad esi sazvanāms uz citu numuru. Atceries, ka daudzi cilvēki neatbild uz nepazīstamu numuru zvaniem!
Kā es varu kļūt LMT klients, nemainot savu numuru?
Tas ir pavisam vienkārši – aizpildi pieteikumu elektroniski sadaļā Nāc pie LMT! LMT pakalpojumu līgumu un SIM karti piegādāsim ar kurjeru bez maksas. Protams, Tu vari ienākt arī jebkurā LMT klientu centrā – šādā gadījumā noslēgt līgumu un saņemt SIM karti varēsi uzreiz. Ja iepriekš lietoji cita operatora priekšapmaksas sarunu karti, pārejas pieteikumā būs jānorāda arī esošās SIM kartes sērijas numurs, kas redzams uz SIM kartes. Ja iepriekš izmantoji cita operatora pastāvīgo pieslēgumu un pēc pārejas uz LMT numuram būs cits īpašnieks, nepieciešams Tavs iesniegums brīvā formā. Iesniegumā norādi, ka vēlies sava numura pārreģistrāciju uz LMT un turpmāk to izmantos cita persona. Neaizmirsti norādīt arī jaunā īpašnieka vārdu, uzvārdu un personas kodu. Parakstītu iesniegumu atsūti mums pa faksu 67773156 vai e-pastu 156@lmt.lv.
Vēlos pārnākt pie LMT – kādas formalitātes būs nepieciešamas?
Pēcapmaksas pieslēguma lietotājam nepieciešams tikai iesniegums. Priekšapmaksas karšu lietotājam LMT darbiniekam būs jāuzrāda SIM karte un pārejas pieteikumā jānorāda arī SIM kartes sērijas numurs (redzams uz SIM kartes).
Saskaņā ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas Numura
saglabāšanas pakalpojuma noteikumiem mobilais pieslēguma numurs tiek aktivizēts vienas darbdienas laikā, fiksētais pieslēguma numurs – 10 darbdienu laikā no līguma spēkā stāšanās brīža.
Tas ir iespējams, ja Tev ir lieli parādi par mobilajiem sakariem vai iekārtām. Mobilo sakaru operators var atteikt numura saglabāšanas iespēju līdz brīdim, kamēr saistības tiek nokārtotas.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.